reede, 16. aprill 2010

TARKUSETERAD

* Õpetajal on seljas kampsun, millel on ees kuldsed täpid. Kent (6a) jälgib õpetajat ning ütleb: "Õpetaja - ma arvasin, et sa oled nii hea ja tore, et sellepärast tulid sulle sellised headusetäpid."

* Georg (6a) õpetajale: "Mis sa jõuludeks soovid?". Hetk hiljem vastab ise: " Ah, nagu nii sukapükse ja käekotte!"

* Õpetaja lastele: "Minu laste sünnipäevad on märtsis. Ühel on 7.märtsil ja teisel 16.märts." Sander (6a): "Ossa poiss, kui üks tuli ära, hakkas peaaegu kohe ju teine tulema! Said koju poolele teele kui jälle häda kaelas!"

* Lapsed mängivad kodu. Stella (6a) on ema, Erki (6a) on isa. Ema annab juba mitmenda nuku isale: "Me saime jälle lapse. Mine jalutama! Ma pean ju toimetama!" Kui enam isale lapsed sülle/kaenlasse ei mahu, ütleb ta väga nutuse häälega: "Aitab küll! Teeme nüüd nii, et sul on emakakaela vähk ja sa enam lapsi ei saa."

* Helerin (6a) selgitab Markusele (6a), et tema õel ja vennal on puberteet ning sellepärast käituvad nad halvasti. Markus: "Oi-oi, õpetaja, kas mina pean ka purateedi saama? Ma ei taha, siis peab ju halvasti käituma, aga mina ei taha seda. Helerini õde ja vend juba said purateedi ja nüüd peavad nad halvasti käituma."

* Presidendi lossi ees vahtkonda vaadates sosistab Kent (7a): " Kui need valvurid küsivad su nime ja sa vastad, et sa oled pätt, siis nad tulistavad sind!"

Kommentaare ei ole: