reede, 9. aprill 2010

TARKUSETERAD

* Need on virsikupuder (Hans (6) hirsihelvestest)


* Ära musita mind, muidu ma ei saagi ühtki tüdrukut naiseks võtta! Ma abielluksin küll sinuga, aga ei saa! Ära musita, muidu tüdrukud ei tule naiseks!!! (üks 6a poiss teisele)


* Õpetaja räägib lugu päkapikust, kes on jõulueel läinud lauta ja avastab seal erinevaid loomaperesid: lambalapse - talle, lambaema - ute, lambaisa - oina jne. Mõne aja pärast, kui tegevus juba edasi läinud, küsib õpetaja kordava küsimuse: kes on vasika isa? Mitu last vastavad korraga kõhklematult: Jõuluvana!


* Jõulukontserdi eel Hans (6): "Õpetaja, vaata, kui ilus ma olen!" Demonstreerib oma ülikonda. "Ma võiksin sellega nüüd abielluda!" Õpetaja: "Jaa, sellise ülikonnaga abiellutakse ka." Hans: "Ainult ma ei tea, kellega ma abielluksin? Kuule õpetaja, ma abiellun siis sinuga praegu."


* Richard (5) seisab oma riietenagi ees ja laiutab käsi: "No mida ma küll selga paneksin!?!"


* Demi (6) küsib ohates: "Kas meil on ikka veel majanduskriis?"


* Karpuhh (3a Andree Karupoeg Puhhi kohta)


* Trummiõpetaja Ahven on kopsupõletikku jäänud. Õpetajad viskavad omavahel nalja: "Kalal on kopsupõletik." Kristjan (5) selgitab hiljem teistele rühmakaaslastele: "See mees sõi kala, kalal oli kopsupõletik ja nüüd on mees ise ka haige!"


* Mulle maitsevad maneeritud seened. (marineeritud, Demi 6a)

Kommentaare ei ole: